סדנאות לבתי ספר

במסגרת תכנית גפ"ן

מכניסים את שפת האימון אל תוך המרחב הבית ספרי, ומטמיעים בתלמידים ערכים ומיומנויות חיים להתמודדות עם אתגרי הגיל, תוך וצמצום התנהגויות סיכון ובריונות

"חברים לחיים"
 תכנית רגשית- חברתית שבאה לייצר אקלים מיטבי ובטוח לבני נוער בחט"ב ובתיכון

יש לכם צוות נפלא, עם רצון ומוטיבציה לרוץ עם התלמידים למרחקים ארוכים, ועדיין המציאות בשוטף מאתגרת?

מרגישים שלמרות המאמצים, אתם זקוקים לתוכנית מסודרת שתעניק לכם דרך ברורה לעבודה עם התלמידים המתבגרים?

אתם לא לבד!

צוותים רבים מתמודדים עם מורכבויות המערכת, עם שגרה שוחקת, עם אתגרי גיל ההתבגרות והמתנות שהוא מביא אתו, ולא מצליחים להתפנות להעניק מענה אמיתי לתלמידים הזקוקים למעטפת רגשית, להתייחסות עמוקה יותר לכל תלמיד ותלמיד, כדי ליצור אקלים מיטבי ופניות ללמידה אמיתית.

אבל זה אפשרי. אפשר להגיע אליהם, לעבוד איתם, להטמיע בהם מיומנויות קריטיות להתמודדות, ולסייע להם לבנות חוסן פנימי, בתוך המרחב הבית ספרי, בעזרת עבודה מסודרת ושיטתית.

 

אני מזמינה אתכם לפנות כמה דקות, כי מה שיש לי להציע לכם כאן יכול להפוך לחלוטין את המציאות של המתבגרים, וכתוצאה מכך גם של הצוות כולו בבית הספר.

על התכנית "חברים לחיים"

הינה תכנית רגשית- חברתית שבאה לייצר אקלים מיטבי ובטוח לתלמידים.
במהלך התוכנית נעבוד על היכרות אישית עם העולם הפנימי של כל משתתף, עם סט הערכים שלו, עם האיכויות שלו, עם הרצונות והשאיפות שלו "ונמתח" את אלה עוד קצת, תוך מתן כלים אימוניים להתמודדות עם אתגרי החיים בדגש על אתגרי הגיל, התנהגויות סיכון ובריונות.
בתוכנית התלמידים יעברו תהליך אישי ומצמיח, תוך עבודת עומק על הדימוי העצמי, הדימוי החברתי ותקשורת מקרבת תוך חיזוק המיומנויות החברתיות.

ההשקעה בקשר שלך עם המתבגרת שלך

220 ש״ח בלבד!

תוכלי לקפוץ למים ולחולל שינוי אמיתי בקשר שלך עם בתך וגם להעניק לה מתנת חיים אמיתית: ביטחון והיכרות עם האיכויות שלה.

הירשמו וקבלו את ערכת ההיכרות עם שפת האימון ןצוותי חינוך והוראה

מי אני

אני זוהר, בת 42, מנחת סדנאות לבני נוער, מאמנת ילדם, נוער וצעירים, יועצת משפחתית ומפתחת מוצרי אימון. עוסקת בליווי ואימון מתבגרים והוריהם מזה כ-12 שנים. מפתחת את משחק הערכים "טבע האדם" ומוצרי אימון שונים.

התהליכים אותם מתאמנים חווים בחדר האימון שלי מורכבים משלושה שלבים:

  1. תכנון – הגדרת המטרה תוך דיוק המצב המצוי, המצב הרצוי ומהם הפערים
  2. פרקטיקה – תרגול והטמעת כלים אימוניים והוליסטיים המסייעים למתאמן להתמודד עם מצבים שונים בחיי היומיום.
  3. הגשמה – המתאמן חווה את הגשמת המטרה.

בתהליכים שאני מעבירה אני מתמקדת בעולמו הפנימי של המתאמן ויחד אנו רואים איך אותו שינוי פנימי מביא עמו את השינויים מהסביבה. בחרתי להתמקד בעבודתי במתבגרים החווים אתגרים חברתיים ורגשיים וכן במקרי נידוי וחרם.

אתן מספרות

"זוהר, אני רוצה להודות לך על התהליך שעברתי עם דפנה, לקחתי כל תרגיל ותרגיל שהצעת וישבתי איתה כל שבוע, השיא היה שיצאנו לסוף שבוע בבית מלון בבת המצווה שלה, רק היא ואני, ועברנו על המחברת של הקורס וראינו יחד את התהליך והדרך שעברנו ואיך היא יכולה להמשיך ולהשתמש בחלק גדול מהתרגילים בהמשך הדרך."

לפרטים נוספים ו/או שאלות על התוכנית,
מוזמנת לפנות אלי בטלפון: 054-3319365